Tarieven oefengroepen

oefengroepen-fysiotherapie-kersenboogerd-hoorn

Naast de individuele fysiotherapeutische zorg hebben wij ook verschillende oefengroepen ontwikkeld voor volwassenen en kinderen met verschillende (chronische) aandoeningen. U kunt op de volgende pagina’s meer informatie vinden over deze oefengroepen:

Hieronder vindt u een actueel overzicht van de tarieven die gelden per 1 april 2019 voor de verschillende oefengroepen binnen onze praktijk.

Bewegen met COPD

Deelname aan deze oefengroep maakt niet direct aanspraak op uw eigen risico. In eerste instantie komt vergoeding uit de aanvullende verzekering als u deze heeft. Indien uw vergoeding is bereikt dan kunt u een FysioFitness abonnement aangaan. De tarieven hiervoor vindt u op de pagina tarieven FysioFitness

Gaat het echter om een aandoening welke op de lijst chronische aandoeningen voorkomt, dan valt vergoeding in de basisverzekering. Dit maakt wel aanspraak op het eigen risico wanneer dit nog niet verbruikt is.

FysioFitness

Naast de hier genoemde oefengroepen bieden we ook FysioFitness binnen onze fysiotherapiepraktijk. De kosten hiervoor vindt u op de pagina tarieven FysioFitness

Running therapie

De kosten voor Running therapie worden niet vergoed uit de zorgverzekering